سرویس پنل تبلیغات گوگل ادورز رایگان
سرویس نمایندگی پنل اس ام اس رایگان

برگه‌ها

خدمات نامداران ایران-نامدارایران

مجموعه نامدارایران ( نامداران ایران )

مجموعه نامدارایران (گروه نامداران ایران) ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، تبلیغات گول و دیجیتال مراکتینگ و مجری ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی تکی و گروهی میباشد.

جهت استفاده از سرویس پنل اس ام اس نامدار از لینک زیر وارد صفحه اصلی سامانه شوید.

وررود به پنل اس ام اس نامدار

 

 

اهداف مجموعه نامدارایران ( نامداران ایران )

در مجوعه نامدارایران همواره سعی داشتیم با ارائه  سرویس با قیمت مناسب و کیفیت مناسب رضایت مشتریان عزیز را جلب نماییم.

این موضوع جز با گردآوری جمعی از نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر کشور محقق نمیشود. بنابراین از جمله اهداف این مجموعه استخدام دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر ایران میباشد.

کارکنان مجموعه نامدارایران(نامداران ایران)

مجموعه نامداران ایران به همت جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران فعالیت میکند. در این مجموعه هموراه سعی کرده ایم با گرد اوری نخبگان جامعه قدمی هرچند کوچک در راستای ارتقا تکنولوژی نرم افزاری کشور برداشته باشیم.

پشتیبانی در مجموعه نامدارایران(نامداران ایران)

در کلیه نرم افزار های ارائه شده توسط گروه نامدارایران همواره پشتیبانی به عنوان یکی از اصول اساسی در جلب رضایت مشتری مطرح بوده است. از اینرو در این مجموعه همواره بعد از ارائه محصول پشتیبانی های اموزشی و تخصصی متنوع ای در نظر گرفته شده است:

  • ارائه اموزشی در بخش راهنمای نرم افزار: با مراجعه به منوی پتشیبانی قادر خواهید بود فایل راهنمای کامل کار با نرم افزار را دانلود نمایید.
  • فایل ویدیو آموزشی: برای کار با بخش های مختلف نرم افزار ویدیو آموزش کاربری در نظر گرفته شده است.
  • پشتیبانی تیکتی: در سیستم میتوانید با مراجعه به بخش ارسال تیکت سوالات خود را به واحد پشتیبانی ارسال کنید پاسخ سوال در قالب پیامک برای شما ارسال میشود.
  • پشتیبان اختصاصی: بعد از ثبت نام اطلاعات تماس پشتیبان اختصاصی برای شما پیامک میشود که میتوانید جهت راهنمایی با پتیبانتان تماس بگیرید.

 

 

 

پشتیبانی: جهت ارسال سوال مرتبط با فروش موقتا از پشتیبان انلاین ویا بخش تیکت پنل استفاده نمایید